© Державна наукова установа “Інститут інформації, безпеки і права Національної академії правових наук України”, 2021
Ми будемо Вам вдячні, якщо при використанні матеріалів сайту Ви зробите посилання на сайт ДНУ ІІБП НАПрН України.
https://doi.org/10.37750/2616-6798.2022.1(40).254354
УДК 340.162
БЕЛАНЮК М.В.,
|
кандидат юридичних наук, ст. дослідник, учений секретар ДНУ ІІБП НАПрН України.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3083-1732.
|
||
|
|||
Постановка проблеми. 25 березня 2021 року в Україні прийнята Стратегія воєнної безпеки [1], якою визначено ряд пріоритетів реалізації державної політики у воєнній сфері. Крім реалізації ефективних антикорупційних програм і запровадження нетерпимості до корупції та проявів корупційних явищ, у Стратегії визначено завдання щодо виявлення та припинення кримінальних та інших правопорушень, підвищення рівня доброчесності в силах оборони. Але механізму, за допомогою якого має досягатися виконання цього завдання, яким могла бути дієва система військової юстиції, нині не створено. На наше переконання, саме реформа системи військової юстиції є одним із елементів забезпечення воєнної безпеки держави, адже якісне правосуддя – найголовніша складова фундаменту будь-якої країни, крім того вона має визначальне значення для іміджу країни на міжнародній арені...
|
|||
|
© Державна наукова установа “Інститут інформації, безпеки і права Національної академії правових наук України”, 2021
Ми будемо Вам вдячні, якщо при використанні матеріалів сайту Ви зробите посилання на сайт ДНУ ІІБП НАПрН України.
01024, Україна, м. Київ, вул. Пилипа Орлика, 3
тел/факс (044) 235-22-90
E-mail: pravo@ippi.org.ua
WWW: ippi.org.ua