© Державна наукова установа “Інститут інформації, безпеки і права Національної академії правових наук України”, 2021
Ми будемо Вам вдячні, якщо при використанні матеріалів сайту Ви зробите посилання на сайт ДНУ ІІБП НАПрН України.
УДК 37: 34?058. 244 (4778) (09) “1920 / 1930”
Булавіна С.Є.,
|
кандидат історичних наук, доцент кафедри теорії та історії держави і права Волинського національного університету імені Лесі Українки
|
||
|
|||
Постановка наукової проблеми, її значення. Вивчення проблеми у досліджувальний період досягло значного поступу в галузі освіти у якнайширшому розумінні цього слова, що своєю чергою позитивно вплинуло і на зростання його громадсько-політичної активності. Ці процеси були зумовлені кількома обставинами, насамперед, розгалуженою мережею сільських шкіл, покликаних забезпечити підготовку освіченої молоді для господарських та державних потреб тодішнього суспільства, зокрема для підготовки вихідців з села до служби у війську.
Аналіз досліджень і публікацій. Серйозна наукова розробка. щодо досліджувальної проблеми була проведена сучасними польськими істориками та правниками. В своїх працях вони досить об'єктивно проаналізували політику польського уряду стосовно українського населення, акцентували увагу на українсько-польських протиріччях на кожному з етапів суспільного життя, а також намагались дослідити позицій українських партій в освітньому питанні.
1. Суттєву допомогу в розумінні теми надали опубліковані державними архівами збірники документів про боротьбу українських трудящих проти гніту Польщі, але ідеологічна спрямованість підбору документів, призвела до їх однобокого характеру, що значно знизило наукову вартість даних видань [1]…
|
© Державна наукова установа “Інститут інформації, безпеки і права Національної академії правових наук України”, 2021
Ми будемо Вам вдячні, якщо при використанні матеріалів сайту Ви зробите посилання на сайт ДНУ ІІБП НАПрН України.
01024, Україна, м. Київ, вул. Пилипа Орлика, 3
тел/факс (044) 235-22-90
E-mail: pravo@ippi.org.ua
WWW: ippi.org.ua