В.М. Фурашев, Д.В. Ланде, О.М. Григор’єв, О.В. Фурашев. – К.: “Інжиніринг”, 2005. – 164 с.
У роботі розглядаються окремі теоретичні і практичні питання побудови і розвитку електронного інформаційного суспільства в Україні.
Розрахована на широке коло читачів.
Зміст
Вступ....................................................................................................................................... 2
1. Нова формація................................................................................................................. 4
2. Інформаційна магістраль............................................................................................... 7
3. Інформаційний простір................................................................................................. 31
3.1. Поняття інформаційного простору........................................................................... 31
3.2. Національна програма інформатизації як фундамент побудови
електронного інформаційного суспільства в Україні.................................................. 35
3.3. Комп'ютерна криза 2000 року - перший серйозний іспит на «міцність»
електронного інформаційного суспільства, що зароджується в Україні................. 45
3.4. Діяльність Урядової комісії з питань інформаційно-аналітичного
забезпечення органів виконавчої влади щодо підготовки умов
для створення електронного інформаційного суспільства в Україні....................... 62
4. Віртуалізація................................................................................................................... 73
5. Електронна комерція й електронний бізнес............................................................. 78
6. Електронний уряд.......................................................................................................... 81
7. Електронна демократія................................................................................................. 96
8. Цифрова нерівність..................................................................................................... 105
9. Інформаційна безпека................................................................................................. 109
10. Інформаційний ринок................................................................................................ 114
11. Інтеграція контента..................................................................................................... 118
12. Інтернет-співтовариства........................................................................................... 134
13. Феномени інформаційного простору..................................................................... 136
14. Проблеми і перспективи.......................................................................................... 145
Список використаної літератури................................................................................... 155