© Державна наукова установа “Інститут інформації, безпеки і права Національної академії правових наук України”, 2021
Ми будемо Вам вдячні, якщо при використанні матеріалів сайту Ви зробите посилання на сайт ДНУ ІІБП НАПрН України.
Прудникова О. В.: монографія / О. В. Прудникова ; за заг. ред. О. П. Дзьобаня. - Харків : Право, 2017. - 496 с.
У монографії висвітлюється феномен інформаційної культури на рівні філософського узагальнення. Основна увага зосереджена на висвітленні світоглядно- методологічних орієнтацій у рефлексії інформаційної культури як відкритої динамічної системи, дослідженні становлення й розвитку типологічних та структурно- функціональних модусів інформаційної культури. Проаналізовані роль та місце засобів масової комунікації в онтологічному полі інформаційної культури, виокремлені детермінанти становлення інформаційної культури у вітчизняній соціальній реальності та визначений інформаційно-культурний потенціал України.
Видання розраховане на фахівців, експертів і вчених, викладачів, аспірантів, студентів, державних службовців та всіх, хто цікавиться проблемами інформаційної культури, інформації, інформаційних комунікацій, інформаційного суспільства.
ЗМІСТ
ПЕРЕДМОВА
|
5
|
РОЗДІЛ 1
СВІТОГЛЯДНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОРІЄНТАЦІЇ В РЕФЛЕКСІЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ
|
|
1.1. Культура як специфічна соціальна реальність
|
11
|
1.2. Інформація як модально-атрибутивна характеристика розвитку соціуму
|
34
|
1.3. Інформаційне суспільство: діалектика взаємозв’язку культури й інформації
|
64
|
1.4. Інформаційна культура як відкрита динамічна нелінійна система
|
95
|
РОЗДІЛ 2
ІНФОРМАЦІЙНА КУЛЬТУРА: ОНТОЛОГІЧНІ МОДУСИ СУЧАСНОСТІ
|
|
2.1. Динамічно-процесуальний вимір інформаційної культури
|
130
|
2.2. Інформаційна культура: типологічні та структурно-функціональні характеристики
|
155
|
2.3. Інформаційна культура у праксеологічному вимірі
|
179
|
2.4. Соціальні детермінанти та сутнісні екзистенціали інформаційної культури
|
205
|
РОЗДІЛ 3
АТРИБУТИВНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ В ОНТОЛОГІЧНОМУ ПОЛІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ
|
|
3.1. Онтологічні ознаки масової комунікації у сучасних соціальних відносинах
|
237
|
3.2. Інформаційна культура віртуального континууму: сутнісні характеристики
|
262
|
3.3. Дволикий Янус віртуальної реальності: цінності та антицінності суб’єктів інформаційної культури
|
288
|
3.4. Репрезентація інформаційної культури телевізуальними засобами
|
307
|
РОЗДІЛ 4
ІНФОРМАЦІЙНА КУЛЬТУРА У ВІТЧИЗНЯНІЙ СОЦІАЛЬНІЙ
РЕАЛЬНОСТІ
|
|
4.1. Глобалізаційні процеси й інформаційна культура українського суспільства
|
336
|
4.2. Кореляція національної та інформаційної культур вітчизняного соціуму
|
360
|
4.3. Інформаційно-культурне протистояння України в умовах «гібридної війни»
|
383
|
4.4. Трансформації інформаційної культури в сучасній Україні: пошук оптимальної моделі розвитку
|
403
|
ПІСЛЯМОВА
|
431
|
ЛІТЕРАТУРА
|
443
|
© Державна наукова установа “Інститут інформації, безпеки і права Національної академії правових наук України”, 2021
Ми будемо Вам вдячні, якщо при використанні матеріалів сайту Ви зробите посилання на сайт ДНУ ІІБП НАПрН України.
01024, Україна, м. Київ, вул. Пилипа Орлика, 3
тел/факс (044) 235-22-90
E-mail: pravo@ippi.org.ua
WWW: ippi.org.ua