САНДУЛ В.С., ПАЛАМАРЮК Т.Д., Окремі особливості викладання предметів в освітніх закладах в умовах воєнного стану (с. 149-153)

DOI: 

https://doi.org/10.37750/2616-6798.2022.2(41).270381

УДК 351.766.2:37.035

САНДУЛ В.С.,
ПАЛАМАРЮК Т.Д.,
загальноосвітній заклад “Слов’янська гімназія”,
м. Київ.
 
 
Анотація. В статті розглядаються питання зменшення впливу на освітній процес нормативно-правових обмежень у звязку з воєнним станом в Україні. Надано узагальнення деяких рекомендацій викладання предметів у загальноосвітніх закладах, в тому числі щодо предмету “Захист України”.
 Ключові слова: збройна агресія, воєнний стан, освітній процес.
Summary. The article considers the issues of reducing the impact on the educational process of legal restrictions in connection with the martial law in Ukraine. Some recommendations for teaching subjects in secondary schools are provided, including the subject “Defense of Ukraine”.
Keywords: armed aggression, martial law, educational process.
 
 
      Постановка проблеми. Указом Президента України “Про введення воєнного стану в Україні” від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженого Законом України “Про затвердження Указу Президента України “Про введення воєнного стану в Україні” від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ [1], в Україні із 5 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року введено воєнний стан. Пунктом третім, зазначеного Указу встановлено: “У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану тимчасово, на період дії правового режиму воєнного стану, можуть обмежуватися конституційні права і свободи людини і громадянина, передбачені статтями 30 – 34, 38, 39, 41 – 44, 53 Конституції України”...