© Державна наукова установа “Інститут інформації, безпеки і права Національної академії правових наук України”, 2021
Ми будемо Вам вдячні, якщо при використанні матеріалів сайту Ви зробите посилання на сайт ДНУ ІІБП НАПрН України.
https://doi.org/10.37750/2616-6798.2014.2(11).272538
УДК 364.026
Ткачук О.В.,
|
аспірант Інституту проблем виховання
Національної Академії педагогічних наук України
|
||
|
|||
У період реформування соціальної сфери державна соціальна політика України стосовно осіб з особливими потребами ґрунтується на принципі рівності прав з іншими громадянами країни.
На шляху до розв’язання низки соціально-державницьких проблем зміна акцентів у трактуванні концепції інвалідності призводить до необхідності забезпечення розуміння «інвалідності» як правозахисної моделі, згідно з якою особи з особливими потребами розглядаються як такі, що мають права, здатні заявляти про ці права і домагатися їх реалізації.
Підхід, що ґрунтується на правах, спрямований на пошук можливостей поважати і підтримувати багатогранність, індивідуальність і неповторність людини з інвалідністю в кожній особистості шляхом створення необхідних умов для її повноцінної участі в житті суспільства. Така гуманістична спрямованість вимог сьогодення потребує підготовки соціально-правової компетентності студентів. У зв’язку з цим проблема формування соціально-правової компетентності студентської молоді вищих навчальних закладів стає пріоритетною…
|
© Державна наукова установа “Інститут інформації, безпеки і права Національної академії правових наук України”, 2021
Ми будемо Вам вдячні, якщо при використанні матеріалів сайту Ви зробите посилання на сайт ДНУ ІІБП НАПрН України.
01024, Україна, м. Київ, вул. Пилипа Орлика, 3
тел/факс (044) 235-22-90
E-mail: pravo@ippi.org.ua
WWW: ippi.org.ua