© Державна наукова установа “Інститут інформації, безпеки і права Національної академії правових наук України”, 2021
Ми будемо Вам вдячні, якщо при використанні матеріалів сайту Ви зробите посилання на сайт ДНУ ІІБП НАПрН України.
УДК 34:[378:004] (477)
Кронівець Т.М.,
|
провідний юрист юридичного відділу Вінницького державного
педагогічного університету ім. М. Коцюбинського
|
||
|
|||
Постановка проблеми. Останнім часом ідеї дистанційного навчання здобули великої популярності. Стрімко збільшується кількість навчальних закладів, які сповіщають про запровадження курсів дистанційного навчання. Така картина спостерігається практично в усіх країнах світу, починаючи від США, де понад 90 % університетів повідомляють про запровадження дистанційного навчання, до Африки, де створено Африканський віртуальний університет, перетворений згодом в незалежний некомерційний інститут, який охоплює 25 центрів дистанційного навчання в 14 різних країнах. Активно впроваджує дистанційні технології навчання і Україна. Проте стан розвитку дистанційної освіти в Україні на сьогоднішній день не відповідає вимогам до інформаційного суспільства. По-перше, Україна відстає від розвинутих країн в застосуванні технологій дистанційного навчання при підготовці, перепідготовці та підвищенні кваліфікації фахівців. По-друге, має місце суттєве відставання телекомунікаційних мереж передачі даних. По-третє, в Україні відсутня нормативно-правова база, яка б регламентувала і забезпечувала діяльність навчальних закладів у напрямку впровадження дистанційної освіти як рівноцінної форми навчання з очною, заочною та екстернатом [1, с. 69]…
|
© Державна наукова установа “Інститут інформації, безпеки і права Національної академії правових наук України”, 2021
Ми будемо Вам вдячні, якщо при використанні матеріалів сайту Ви зробите посилання на сайт ДНУ ІІБП НАПрН України.
01024, Україна, м. Київ, вул. Пилипа Орлика, 3
тел/факс (044) 235-22-90
E-mail: pravo@ippi.org.ua
WWW: ippi.org.ua